9 Mart 2014 Pazar

Momiji Aşkına:)

Son zamanlarda her yerden kendileri çıkıyor desek abartmış olmayız herhalde, özellikle de instagram sayesinde...

8 cm. boyunda ve el boyaması olan bu bebekler aslında birer oyuncak değil sevgiyi yaymak amaçlı kullanılan birer hediye.

2005 yılında üretilmeye başlayan ve her biri farklı karakterlere sahip bu bebekler altındaki mesaj saklama haznesi ile inanılmaz güzel bir hediye. Fiyatları ise 40-70 TL arasında değişiyor. 

Bebeklerin altında bir mesaj saklama haznesi bulunuyor, istediğiniz notu ufak bir kağıda yazıp bebeğin içine saklıyor sonra da istediğiniz kişiye hediye ediyorsunuz:)

Tabi fanatikleri de dolu momijilerin.. Onlarca bebeğe sahip olup bu bebekleri yanlarından ayırmayan ve çeşitli konseptler ile fotoğraflarını çeken kızları sokaklarda görmeniz mümkün:))

Hatta sizde momiji sahibi iseniz bebeğiniz ile çekeceğiniz güzel bir fotoğrafı instagramda "momijisevgiyiyay27" etiketi ile paylaştığınızda her ay, ayın birincisi seçiliyor ve bu birinciye bir bebek hediye ediliyor.

Ben bebek miyim diyen kızlar ile bu bir hastalık onlarca momijim var hala doyamıyorum diyen kızlar olarak 2'ye ayrılan bu momiji sevdasında siz hangi taraftasınız????

İşte benim en sevdiğim momijiler:










Kocaman gülücükler yüzümüzden hiç eksik olmasın:)

1 yorum:

  1. 2 tanecik momijim var ama daha da daha da almalıyım grubundayım :) Çok momijisi olanları da çok kıskanıyorum itiraf ediyorum :))

    YanıtlaSil