12 Mart 2014 Çarşamba

Bi küçük Eylül Meselesi var, Halledemediğim...


Ne çok şeyden korkuyoruz, Bağlanmaktan, sevmekten, aşktan, değişikliklerden.Oysa nasıl kayıp gidiyor zaman ellerimizden. Getirebilir miyiz dünü, dünü boşver yarım dakika önceyi.
Kıymetini bilmek lazım..herşeyin..
Hayatımızın, elimizdekilerin, sevdiklerimizin, dostlrımızın, yanımızdakilerin, uzaktakilerin, dost gibi görünüp fesatlık yapanların, her anın kıymetini bilmek lazım. 
Çok geç olmadan sevdiğimizi söylemek, bir çırpıda dönüp gitmemek, yaşamaktan korkmamak, anın tadını çıkarmak lazım..
Nerden esti dimi bunlar.. Bi küçük Eylül Meselesi izledim az önce ve filmden çıkar çıkmaz taze taze yazmak istedim.
Ne kadar etkilendim anlatamam.
Bozcaada mıydı beni etkileyen, Farah Zeynep mi bilmiyorum, çok mu özel, çok mu güzel bir filmdi onu da bilmiyorum. Ama etkilendim işte,hemde çokk..
Son 2 yaz içerisinde belki 10 kere gittik Bozcaada'ya. Geç bulup hiç kaybetmek istemediğimiz yer oldu orası. 
Ada öyle güzel gösterilmiş ki filmde,en güzel yerlerine, en güzel tatlarına yer verilmiş.
Farah Zeynep'in oyunculuğuna söz zaten yok. Parlayan yıldız, demedi demeyin daha çokkk tutar bu kız.Engin Akyürek Zaten başarılı.
Filmde ne anlatılıyor bahsetmeyeceğim tabi ki mutlaka gidin hele ki kapkaranlık günler yaşadığımız şu zamanlarda belki bir nebze güzellik katar içinize.
Ve unutmayın: Aşık olun..Sevdiklerinizle olun..Sevdiğinizi söylemekten korkmayın..Dostlar edinin..Eğlenin..Gezin..Okuyun..İzleyin..Yiyin..Dans edin..Yüzün..
Halledemediğiniz Eylüller, Ekimler,Kasımlar kalmadan hayatınızda, elinizden kayıp gitmeden hayat, hayata dair yaşanacak herşeyin tadına varın:))
Kocaman gülücükler yüzümüzden hiç eksik olmasın:))


0 yorum:

Yorum Gönder