5 Şubat 2014 Çarşamba

Düğünümüze Davetlisiniz:))

Yok yok başlığı görünce tarih netleşti zannetmeyin.

Düğün konsepti, gelinlik, damatlık, mekan, çiçekler, müzikler derken aslında hiç bahsedilmeyen ama olmazsa olmazlardan biri olan düğün davetiyeleri bu sefer ki yazım.

Şöyle ufak bir araştırma yaptığımda karşılaştıklarım inanılmazdı.

Benim zannettiğimin aksine insanlar davetiye olayına ne kadar da önem veriyormuş meğer, günlerce davetiye modeli arayan haftalarca davetiyeye yazacağı metni düzenleyen bir çok çift varmış yeryüzünde.




Gördüğünüz 2 davetiye bana aşırı sıra dışı geldi. Ama üzerinde kafa yorulmuş emeğe saygı diyorum:)

Asıl bahsetmek istediğim ise böyle uçuk davetiyelerden ziyade misafirlerinizi töreninize davet ederken aynı zamanda bazı vakıflara bağışta da bulunabilmenizi sağlayan davetiyeler.


Örneğin Çevre ve Kültür Değerlerini Koruma Vakfı'nın hazırlamış olduğu bu davetiye ile 7 ağaç Ormanlarında misafirleriniz için ağaç dikmiş oluyorsunuz.


Türkiye Doğal Hayatı Koruma Vakfı'nın (WWF) hazırlamış olduğu davetiyeler ise nesli tehlike altındaki türleri korumak için birebir. Ayrıca sadece davetiye ile değil nikah şekeri yerine verebileceğiniz kitap ayracı ile de hem misafirlerinizi mutlu edebilir hem de vakfa bağışta bulunabilirsiniz.



Darüşşafaka'nın hazırlamış olduğu birbirinden eğlenceli çeşit çeşit ürün ile hem hayalinizdeki davetiyeye sahip olabilirsiniz hem de yine mükemmel bir bağış ile eğitime katkıda bulunabilirsiniz.

Benim fikrim mi?
Ben davetiyeye çok önem veren biri olmadım hiçbir zaman, sonuçta bir süre saklandıktan sonra hepsi çöpe gitmedi mi bu zamana kadar ki davetiyelerin:) 
(Bana kızmayın ama gerçek bu) 
Dolayısıyla madem bir iş yapıyoruz ucu bir mutluluğa sebep olsun mantığı ile bu davetiyeleri çok sevdim ben:)) 

Kocaman gülücükler yüzümüzden hiç eksik olmasın:)

1 yorum:

  1. The 10 best video slots with an RTP of 97% | DRMCD
    Play Free 시흥 출장마사지 Online Slots with an 보령 출장안마 RTP of 96%. You won't 양주 출장마사지 have to leave your 김포 출장안마 house without this bonus. We have 광주 출장샵 listed the top 10 free slot machines with the

    YanıtlaSil